ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία»

logotypoΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» : 2016-02-24 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 Πράξεις: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2014-2020 με τίτλο «Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία – Τάξεις Υποδοχής» Άξονες Προτεραιότητας 6, 8 & 9 Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες – ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης. Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις: ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70 Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών). Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους. ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας» Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΠΡΩΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!

IMG 6680

Τα Χριστούγεννα κρύβουν μια μαγεία με πολλά φανερά και κρυφά νοήματα. Είναι η πιο κατάλληλη εποχή να αναζητήσουμε τα συναισθήματα μας και να βρούμε περισσότερο δημιουργικό χρόνο για τα παιδιά μας. Γινόμαστε και εμείς παιδιά και απολαμβάνουμε τη μαγεία των γιορτών. Όλοι μαζί γιορτάζουμε τον ερχομό των Χριστουγέννων με μια λιτή γιορτή που πρωταγωνιστές της είναι τα παιδιά. Την Δευτέρα στις 21 Δεκεμβρίου το 4ο Δημοτικό Σχολείο άνοιξε τις πόρτες του και υποδεχθήκαμε τους γονείς για να γιορτάσουμε και να ευχηθούμε όλοι μαζί για τη νέα χρονιά. Ο μικρός πρίγκιπας, τα καλικαντζαράκια, οι νιφάδες, τα αστεράκια , οι μάγοι ζωντάνεψαν στη σκηνή και μας χάρισαν ένα εξαιρετικό θέαμα ! Η μουσική και τα κάλαντα μας ταξίδεψαν και μας έβαλαν στο εορταστικό κλίμα!

Μοναδική ευχή μας: Yγεία και Aγάπη για όλο τον κόσμο !

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Χρύσα Δρίτσα, Βάσω Παπαλίτσα, Χριστίνα Κελέση , Κατερίνα Κατσιφή, Δέσποινα Ρουμπιέ, Μαίρη Ασλανίδου, Γλυκερία Στάγια, Κωνσταντίνος Μακρόπουλος, Ιωάννης Γκότσης.

Τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές για το παζάρι μας επιμελήθηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας , καθώς επίσης το όμορφο video  που δημιούργησε για την ιστοσελίδα μας  η εκπαιδευτικός Αθηνά Λιάκου.(πατήστε ΕΔΩ για το βίντεο)

img 6690

 

Φωτίζω, ηλεκτρίζω, μαγνητίζω..... τα πειράματα αρχίζω!"

Το Μουσείο Πειραμάτων στην Αθήνα , είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν οι μαθητές της Ε΄και Στ΄ τάξης του σχολείου μας , τη Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015. Η επίσκεψη αυτή υλοποιήθηκε στα πλαίσια των εκπαιδευτικών επισκέψεων που πραγματοποιούν η Ε΄και Στ΄ τάξη, και αποτελούσε μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Αγωγής που έχουν αναλάβει οι εκπαιδευτικοί των εν λόγω τάξεων. 

    Οι μαθητές της Ε΄ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα "Ηλεκτρίζω, μαγνητίζω... τα πειράματα αρχίζω", που είχε σχέση με τον ηλεκτρισμό, τον μαγνητισμό, τη μεταξύ τους σχέση και τις εφαρμογές τους στην καθημερινή μας ζωή.

    Οι μαθητές της Στ΄ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα της Οπτικής, όπου ασχολήθηκαν με τις έννοιες του φωτός, της οπτικής, "έπαιξαν" με το φως και το σκοτάδι, ανέλυσαν και συνέθεσαν το φως και αναγνώρισαν τη χρήση και χρησιμότητα του φωτός και των λειτουργιών του στην ζωή μας.

    Ο ενθουσιασμός των μαθητών ήταν έκδηλος από την αρχή της διαδικασίας στο Μουσείο Πειραμάτων, αφού το πρώτο πράγμα που ακούστηκε από τα χείλη τους ήταν ότι " αυτό δε μοιάζει με μουσείο".  Όντως, όλα τα παιδιά πήραν μέρος στα πειράματα, γέλασαν, χάρηκαν, απόλαυσαν τις δραστηριότητες, κατέληξαν σε συμπεράσματα και τελικά ήρθαν πιο κοντά στον κόσμο της Φυσικής, της επιστήμης και των εφαρμογών τους στην καθημερινή μας ζωή.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί : Αγγελική Βούλγαρη , Αθηνά Λιάκου, Αδαμαντία Μαυρόγιαννη, Ελένη Πέτρου

 

mazi

ΔΗΜΟΦΙΛΗ